Svenska spelare, se hit.

Jag vet inte hur många vi är som spelar i Sverige, spännande att se det om inte annat😀

Comments

• Jag är inte svensk, men jag lär mig svenska.
    Jag vet atminstone två person som spelar, en av dem bor i sverige :)
  • Coolt! Inget krav att vara från Sverige om man kan språket😀 Då finns det minst 2 personer som skulle förstå om jag skrev svenska svordomar i chatten, bra att veta😜 Varför lär du dig svenska, om det är ok att jag frågar?
  • Jag tror att det kunde vara på grund att han kanske är som jag, en finländare - vi ju har obligatorisk svenska i skolan :smiley:

Ochd Gaois du kan nu säga att de är för mindst tre personer som skulle förstå :wink:
  • Ah, coolt! 🥇
  • 4 personer som förstår :)
  • Haha, värsta samlingen ju. Kul att jag hade fel om att det inte skulle finnas någon.
  • edited November 27
    Jag lär mig eftersom jag har alltid ville att vara tvåspråkig och svenska är lätt för en engelskman! Också mitt företag arbeter med en företag i Sverige, så jag tänke lära mig!
  • Ah, jag trodde svenska var svårt att lära sig så där ser man😀
  • Neack, är du FRÅN Sverige? Hittills verkar det som de som förstår språket inte bor i landet.
  • NeackNeack ✭✭
    Japp är från Sverige. Har inte träffat på någon annan från Sverige än oss två.
  • Star trek har väl aldrig varit direkt stort här så det verkar väl rimligt, min flotta slutade just som nummer ett i ”heavy lies the crown”-eventet så flaggan hålls högt i.a.f. 😁🥇🇸🇪
  • Det är sant. Härligt att ni blev nummer ett! Min flotta slutade på plats 21. De flesta körde bara upp till treshold rewards och slutade där.
Sign In or Register to comment.