GoTA - Dutch - Nederlands

DutcherDutcher ✭✭✭
edited October 2017 in Seven Kingdoms
(Not to be confused with Deutsch!) This thread is for any Dutch players and any players who speak any language variant of the 17th century Dutch Empire, including but not limited to Frisian, Limburgish, Yiddish, Flemish (Belgium & Luxembourg), Afrikaans (South Africa & Namibia), Papiamento (Curacau, Aruba, Bonaire, St Maarten, Saba, Sint Eustatius), Saramaccan & Sranan Tongo (Suriname), Berbice & Skepi (Guyana), Recife/Pernambuco, Ghana, Angola, Mauritius, India, Sri Lanka, Indonesia, Western New Guinea, Taiwan and last but not least of course any Albany-, Jersey- and Mohawk-Dutch (USA) speakers.
Arya Serious? If it ain't Dutch, it ain't much!

Comments

• DutcherDutcher ✭✭✭
    Welkom iedereen! Als jij een Nederlands (of variant) sprekende speler bent;
    Zeg hallo, stel vragen, voeg jouw ID toe of laat weten in welke alliantie jij speelt zodat wij elkaar allemaal kunnen vinden. Of voel je vrij om de beste oliebollen recepten te delen, het kan hier allemaal!
  • Hoi Nederland! :)
  • Hoi hoi :-) Alles goed?
    Anne of the Bloody Blade
    Valyria Alliance
  • Hey allemaal, een beetje Brabants mag ook wel :)

Hertog Jan van Brabant
  • DutcherDutcher ✭✭✭
    Tuurluk madde ge hier brahbants prahten!
    Hallo iedereen. Kopje kofffie?
    Ik ben op zoek naar een dialect vertaler. Heb tot nu toe alleen deze kunnen vinden:
    vertaalkompjotter.nl/oudhollandsch-vertalen
  • Hoi hoi, Ik speel vanuit utrecht :)
    If it ain't Dutch, it ain't much!
  • DutcherDutcher ✭✭✭
    Hoi Selena. Mooie sig!
  • edited March 16
    The user and all related content has been deleted.
  • Ik speel in de Alliance: Ghosts of Wynterfell en op dit moment gaan wij naar From The Ashes. Vorige keer hebben ze ons geholpen dus nu helpen wij hun. Zo kom je nog eens ergens. B)
    If it ain't Dutch, it ain't much!
  • DutcherDutcher ✭✭✭
    Straight Outta Eind'hoven hier, nu in de VS. Succes Selena!
  • Weinig NLers tot nu. Ik speel bijna 5jr
  • The user and all related content has been deleted.
  • DutcherDutcher ✭✭✭
    @BraneGame Afgelopen paar jaar had ik inderdaad ook moeite om ze te vinden maar ze zijn er wel. Mijn vorige alliantie had er een stuk of 4/5 en wij hebben er bij Straight Outta East'watch ook 5 nu. Ik weet dat er elders ook kleine groepjes / losse flodders zijn. Hoop dat deze thread het makkelijker maakt om elkaar te vinden! Waar speel jij nu?
  • Ik zit in Raiders of the Narrow Sea, voorheen in A True King in the North en Wight Wedding. Ben nu bijna 5 jaar bezig maar pas 2 jaar geleden gestopt met RI. Wij hebben 3 NLers in onze alliantie
  • BraneGameBraneGame ✭✭
    edited August 13
    En in een kleine NL alliantie: Too Orangey for Crows
  • DutcherDutcher ✭✭✭
    Mooi, Raiders zijn vrij goed. Leuke naam Too Orangey :)
    Als wij straks genoeg spelers hier krijgen, misschien een leuk idee om met 20 of zo samen ergens te mercen, samen een phase spelen? Maakt mij niet uit waar.
  • Eens kijken of er meer NLers opduiken hier. Dan is dat zeker leuk.
Sign In or Register to comment.